Porsche 991.2 Turbo S Cabriolet Porsche 991.2 Turbo S Cabriolet Porsche 991.2 Turbo S Cabriolet
Další

Porsche 991.2 Turbo S Cabriolet

Prodáno
Informace o voze
První registrace 2018
Nájezd 18000 km
Objem motoru 3800 ccm
Výkon 580 koní
Palivo Benzín
Maximální rychlost 330 Km/h
Zrychlení 0-100 km/h 2,9s
Převodovka Manuální
Barva exteriéru Bílá Carrera metalíza
Barva interiéru červená kůže
O Porsche 991.2 Turbo S Cabriolet Individuální výbava

S měkkou střechou a bez ochranné klece nebude nikdo sledovat 911 Turbo S Cabriolet, ale na tom nezáleží. Jaké procento kupujících vyšší třídy k tomu skutečně používá svá auta? A se zdánlivým časem z nuly na 100 km/h za pouhých 2,6 sekundy je velká šance, že kdokoli, kdo na toto auto pohlíží s despektem, protože není tím nejtvrdším 911 v sestavě, nebude schopen držet krok. Je to drtivě rychlý zabiják superauta a hyperaut, který si zachovává pocit radosti a možná vás během toho opálí.

TBA
Načíst další

Bez ohledu na situaci střechy je Turbo S vybaveno vodou chlazeným 3,8litrovým plochým šestiválcem s dvojitým přeplňováním vzadu. Poskytuje výkon 580 HP a 516 lb-ft točivého momentu, což je o 40 koní více než Turbo a nárůst o 20 koní oproti starému 991.1 Turbo S. Zajímavost: motor Turbo S má vlastní turbodmychadla jedinečná pro tento model, s většími oběžnými koly a upraveným pouzdrem pro lepší zpracování vzduchu. Karoserie je unikátní i pro modely Turbo a Turbo S, širší vzadu. U ragtopu je obvyklá hmotnostní penalizace – tento váží uváděných 3 736 liber, zatímco pevná střecha Turbo S je asi 3 500. Jediný způsob, jak získat Turbo S, je s pohonem všech kol a sedmistupňovým dvouspojkovým automatem PDK – žádný zadní náhon nebo řazení pákou, omlouvám se.

Mezi další aktualizace od doby, kdy se tento vůz stal modelem 991.2, patří nová přední maska s bočními lopatkami a předními LED světly, vylepšení aktivního odpružení a aerodynamiky a paket Sport Chrono, který vám poskytuje různé jízdní režimy a rychlou sportovní odezvu. tlačítko – je nyní standardní místo volitelného. Porsche uvádí čas z nuly na 60 mil/h za 2,9 sekundy, zatímco přístrojový test Car and Driver říká, že je to spíše 2,6 sekundy. Dejme tomu nějaký kontext. To znamená, že tento kabriolet za 205 740 USD je rychlý jako McLaren P1 za 1,5 milionu USD, téměř stejně rychlý jako LaFerrari za 1,5 milionu USD a přibližně stejně rychlý jako kterýkoli Bugatti Veyron s hodnotou 2 miliony USD od zastavení až po rychlost na dálnici. Ve skutečnosti, za pouze zmíněným Veyronem, je to druhé nejrychlejší auto, jaké kdy váš pracovitý Jalopnik EIC testoval.

Odeslat dotaz

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

AKTUÁLNĚ V PRODEJI